Tefal EY905B Easy Fry & Grill Dual EY905B 8.3L XXL heteluchtfriteuse met dubbele lades grijs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal EY905B Easy Fry & Grill Dual EY905B 8.3L XXL heteluchtfriteuse met dubbele lades grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Yakup Yıkılgan 10-05-2024

I wanted to buy the product in my own country before, but the price was expensive. I found a very affordable price at an outlet center in the Netherlands. We are using it now and we are very pleased.

l*************@g******** 28-03-2024
Omdat ik alleenstaand ben, is dit apparaat ideaal om je groente en vlees in een x te kunnen bereiden. Niet allerlei pannen gewoon een airfryer😊 Het is even uitzoeken hoe je beide lades tegelijkertijd kunt inzetten, maar heel gijn dat je vlees en je gebakken aardappelen gelijktijdig klaar zijn. Ook wanneer mijn kinderen komen eten, is hij erg handig. Grotere hoeveelheden kunnen je kwijt, en ook een flinke kip werkt goed. Wat van deze ook fijn is dat het schoonmaken zoveel gemakkelijker gaat dan alle andere airfryers met hun mandjes. De losse onderdelen (bakplaten) liggen los in de lades en zijn zo schoon. Al met al een tevreden gebruiker

a*************@c******** 08-03-2024
Ik ben heel erg blij met mijn dual easy fry & grill airfryer! Wat een handig apparaat is het. Omdat je in het ene mandje patat kan bakken en in het andere, tegelijkertijd, je frikandel of kroket. Het mandje voor de patat is groot genoeg om in één keer voor drie personen een goed portie patat te bakken. Zo hoeft er niemand te wachten als je gaat eten. Omdat je de temperatuur en tijd separaat kan invoeren hoef je niet bang te zijn dat het ene gerecht al verbrand is voordat het andere gaar is. Ook het schoonmaken gaat heel gemakkelijk. Alle onderdelen, behalve de airfryer zelf natuurlijk, kunnen in de vaatwasser. Zo handig!! Natuurlijk hoef je niet alleen maar patat of frikandellen in deze airfryer te bakken, ook broodjes afbakken gaat perfect! Afgelopen week heb ik ook slavinken en kip gebakken in de airfryer. Écht een handige airfryer. Ik ben enorm tevreden en zou willen dat ik dit apparaat veel eerder ontdekt had.

Jolijn 13-02-2024

Perfect met de 2 lades. In de ene kan het vlees, in de andere tegelijkertijd de aardappeltjes en/of groente. Lekkere verse broccoliroosjes, beetje kruiden erop en ze komen er na 6 minuten helemaal lekker knapperig uit. En het apparaat regelt zelf dat de lades tegelijk klaar zijn, hij wacht gewoon even met de kant die korter duurt en die gaat dan vanzelf aan. Ook makkelijk om even wat broodjes af te bakken of weer knapperig te maken, zo gepiept! Ook erg lekker: een appeltje in stukjes met wat kaneelsuiker er overheen, kan je zo in een ovenschaaltje erin zetten. Je hebt ook veel minder afwas.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Snel op temperatuur en dus ook snel klaar

YS 12-02-2024
1. Het gebruik van het apparaat valt tegen. Het bereiden van patat duurt aanzienlijk langer dan verwacht, ondanks het regelmatig omschudden zoals aanbevolen in de handleiding. Bovendien is de patat niet gelijkmatig gaar, wat resulteert in een inconsistente kwaliteit van het eindproduct.
2. Tijdens het omschudden van de patat is een deel ervan onder het rooster terechtgekomen, wat niet alleen leidt tot ongemak bij het schoonmaken, maar ook tot verminderde efficiëntie van het apparaat.
3. Het gepiep van het apparaat is zeer irritant en kan niet worden uitgezet. Dit veroorzaakt ongemak tijdens het gebruik.
4. Het apparaat kan niet worden uitgeschakeld via de gebruikelijke methode, maar vereist dat het uit het stopcontact wordt gehaald, wat onhandig is en niet overeenkomt met de gebruikerservaring die ik had verwacht.

Pluspunten

• groot
  • design

Minpunten

• bereiding duurt lang
  • friet onder rooster
  • apparaat niet uit te schakelen
  • vaak gepiep voor omschudden, niet uit te schakelen

d**********@h********** 01-02-2024

Hallo,

Ik heb deze Airfryer nog maar net en al diverse dingen uitgeprobeerd zoals een pizza in de Airfryer. Die moest ik even in stukjes snijden. Het was mooi geweest als er een grote la bij zat.
Maar twee lades zijn ook handig als je friet en snacks wil eten, dan kun je de tijd tegelijkertijd instellen. Echt ideaal, ben ik blij mee. De kip in de Airfryer is lekker mals, ik heb er bakolie bijgevoegd zodat het niet aangebrande. Er zit een kipfunctie op. Later heb ik de groentes erbij gedaan bij de stoomfunctie. Was heel lekker. Dit is herhaling vatbaar. Wat ik wel miste is de uit knop. Daarom heb ik ook een ster minder. Ik doe nu de stekker eruit. Verder ziet hij er goed uit. Ik ben er blij mee 😃

Pluspunten

• Je kunt twee producten tegelijkertijd opwarmen
  • Hij heeft een melding zodat je moet schudden
  • Hij heeft een duidelijke pieptoon

Minpunten

• Er past geen pizza in
  • Ik mis een hele grote la voor de pizza

Kim 25-01-2024

Easy fry & grill duo 8.3liter

Fijn apparaat. Dubbele lade en maar liefst 8.3 liter! Vervangt de stinkende frituurpan en soms hoeft de oven niet meer aan. Super! Ziet er mooi uit qua uitstraling.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Verwarmt snel
  • Vervangen van stinkende pan
  • Vervangt soms zelfs de oven

Minpunten

• Nog niet gevonden

RRA 09-01-2024

De airfryer ziet er prachtig uit in mijn keuken. Bovendien ook handig met 2 vakken. Zo kan ik 2 gerechten tegelijkertijd 'frituren'. Schoonmaken is ook makkelijk. Heeft een anti bak laag.

Pluspunten

• Handig 2 lades
  • Mooi

Minpunten

• Nog geen